Obecnie w regularnej ofercie posiadamy szereg szkoleń dla działów Call Center, które pokrywają pełny zakres niezbędnej wiedzy, niezbędnej aby dział telemarketingu w Państwa firmie odnosił wymierne sukcesy.
Przygotowujemy również dedykowane szkolenia dla Call Center, w oparciu o przeprowadzony wcześniej audyt call center – wówczas zakres materiału oraz materiały oraz przykłady praktyczne dostosowane przygotowywane są precyzyjnie pod zapotrzebowanie firmy.
Aktualne tematy naszych katalogowych szkoleń dla Call Center / BOK:
- PODSTAWY SPRZEDAŻY
- JAK ZOSTAĆ DOBRYM SPRZEDAWCĄ?
- NOWOCZESNY TELEMARKETING
- TELEMARKETING / SPRZEDAŻOWE MIĘSO
- DOBRY NEGOCJATOR – JAK NIM ZOSTAĆ
- UKRYTA PERSWAZJA – NOKAUTUJĄCA SIŁA PERSWAZJI
- JAK RADZIĆ SOBIE Z ODMOWĄ I OBIEKCJAMI w CALL CENTER
- METODY RADZENIA SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM PRZEZ TELEFON
- CROSS SELLING i UP SELLING w CALL CENTER
- WSPÓŁPRACA TELEMARKETINGU (CALL CENTER) Z POZOSTAŁYMI KANAŁAMI SPRZEDAŻY
- SKUTECZNE ZARZĄDZANIE DZIAŁEM CALL CENTER W OPARCIU O STATYSTYKI
- COLD CALLING – OD POTENCJALNEGO DO ODDANEGO KLIENTA
- SKUTECZNA OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA