Opis szkolenia:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących w call center, contact center, BOK. Szkolenie dla osób mających min 6 miesięczne doświadczenie w telesprzedaży (telemarketingu), chcących poznać nowoczesne techniki sprzedaży oraz komunikacji przez telefon.

Zakres szkolenia:

– Telemarketing kiedyś a dziś – różnice w działaniu
– Cold call
– Komunikacja z dzisiejszym Klientem
– Klient kiedyś – Klient dziś
– Dlaczego stare metody nie działają?
– Sposoby na skuteczną rozmowę z Klientem
– Stosowanie technik perswazji przez telefon
– Sprzedaż krótko i dłogoterminowa

Informacje dodatkowe:

Czas trwania szkolenia: 6h (w tym przerwa)

Cena oraz dostępne terminy: skontaktuj się z nami

 

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie dla CallCenter,  albo szukasz innego szkolenia callcenter dla swoich telemarketerównapisz lub zadzwoń do nas!