Opis szkolenia:
Szkolenie skierowane do przedstawicieli handlowych oraz telemarketerów (CallCenter). Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które mają minimum rok doświadczenia w dziale sprzedaży, windykacji czy biurze obsługi Klienta. Dla osób bez doświadczenia sprzedaży, zalecamy rozpocząć od szkolenia z podstaw sprzedaży.
Zakres szkolenia:
– Komunikacja – ważne ogniwo
– Perswazja – ukryte narzędzie
– Psychologiczne taktyki w rozmowie z Klientem
– Cele i postawa
– Działaj z głową – schemat
– Nie daj się zmanipulować
– Zamykanie spotkania/rozmowy
– Zaplanuj Klienta na przyszłość
Informacje dodatkowe:
Czas trwania szkolenia: 6h (w tym przerwa)
Cena oraz dostępne terminy: skontaktuj się z nami
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie dla CallCenter, albo szukasz innego szkolenia callcenter dla swoich telemarketerów – napisz lub zadzwoń do nas!