Opis szkolenia:

Szkolenie przeznaczone dla osób pracujących w działach sprzedaży, w biurach obsługi klienta, w windykacji czy też w dziale reklamacji.
Szkolenie obejmuje zagadnienia na poziomie rozszerzonym, jest przystosowane dla osób mających min. 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w wyżej wymienionych działach. Szkolenie jest dostępne w wersji dla pracowników CallCenter (telemarketerów),  a także dla przedstawicieli handlowych pracujących w sprzedaży bezpośredniej.

Zakres szkolenia:

– Negocjacje – schemat
– Taktyki i metody
– Ćwiczenia
– Cechy dobrego negocjatora
– Rozwiązywanie problemów podczas negocjacji
– Postawy w procesie negocjacji
– Efektywne negocjacje
– Negocjacje a mediacje

Informacje dodatkowe:

Czas trwania szkolenia: 7h (w tym przerwa)

Cena oraz dostępne terminy: skontaktuj się z nami

 

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie dla CallCenter,  albo szukasz innego szkolenia callcenter dla swoich telemarketerównapisz lub zadzwoń do nas!